reklama

Prečo Peter Pavol Tóth?

Po tom čo som sa neúspešne pokúšal uložiť moje občianske meno- Peter Tóth (je dosť časté), ma chytila malá beznádej. Blog.sme.sk neni pre mna... nuž ale potom mi došlo že mám ešte jedno meno,a a to birmovné- Pavol.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Ako som si ho vybral? Podľa najlepšieho kamoša, a aj sato hodí, veď máme naraz meniny... to aký je Pavol som vedel len málo, a ajto len rozumovo...

...omnoho lepšie som na tom nie som ani teraz.

Aj Peter, aj Pavol sú veľký Boží mužovia... Chvála Bohu zatakých patrónov...ešte tak aby to bolo aj vidiet na mne....

...Svätý Peter a Pavol, orodujte za nás.

Peter Pavol Tóth

Peter Pavol Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som telo, duch a dusa...som student ekonomie. som pracovnik z detmi.... som v este v mnohych skatulkach ktore ma ovplyvnuju. mam rozne zaluby radosti a starosti. som ale ako kazdy v prvomrade clovek, a to jedinecny original ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu