reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Peter Pavol Tóth

Peter Pavol Tóth

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som telo, duch a dusa...som student ekonomie. som pracovnik z detmi.... som v este v mnohych skatulkach ktore ma ovplyvnuju. mam rozne zaluby radosti a starosti. som ale ako kazdy v prvomrade clovek, a to jedinecny original ;) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo Peter Pavol Tóth?

Peter Pavol Tóth

Prečo Peter Pavol Tóth?

Po tom čo som sa neúspešne pokúšal uložiť moje občianske meno- Peter Tóth (je dosť časté), ma chytila malá beznádej. Blog.sme.sk neni pre mna... nuž ale potom mi došlo že mám ešte jedno meno,a a to birmovné- Pavol.

  • 18. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 302x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu